UVJETI POSLOVANJA

Na uvjete poslovanja i korištenja stranica www.remalauto.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08).

Pri naručivanju proizvoda iz kataloga trgovine Kupac će odmah biti upoznat sa svim propisanim podacima iz članka 57. sukladno članku 66. točka 2. Zakona o zaštiti potrošača.

Svi sadržaji objavljeni na operiauto.hr katalogu vlasništvo su Remal auto d.o.o.ili se koriste uz odobrenje nositelja autorskih prava. Svako kopiranje, mijenjanje, distribucija, povezivanje objavljivanje ili prikazivanje sadržaja bez izričitog pismenog odobrenja od strane Remal auto d.o.o. strogo je zabranjeno.

TROŠKOVI DOSTAVE obračunavaju se pojedinačno za svaki paket i dogovaraju se direktno sa kupcem. Ako kupac prilikom preuzimanja paketa uoči oštećenja na paketu isti nije dužan preuzeti i mora reklamirati proizvod (paket).Dostavu vrši prijevoznik kojeg odabere jedna od strana.

Remal auto d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji pojedinog artikla. Ukoliko niste sigurni u stvarna svojstva ili izgled pojedinog proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate na email : prodaja@remalauto.hr

NAČINI PLAĆANJA

  1. Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmirujete u gotovini prilikom preuzimanja paketa.
  2. Internet bankarstvo: virmansko plaćanje prema ponudi ili kartično
  3. Ostalo – u dogovoru sa kupcem

ISPORUKA PROIZVODA: Naručene artikle isporučujemo prema dogovoru sa kupcem nakon uplate. Besplatna dostava je za one artikle koji su plaćeni prema ponudi u cijelosti osim ako nije drukčije dogovoreno između kupca i prodavača.

VALJANOST PONUDE

Ponudu koju šaljemo nakon izvršene narudžbe putem Web kataloga vrijedi 2 dana. Nakon 2 dana ponuda nije više valjana te je potrebno ponovno izvršiti narudžbu.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i u poslovnim prostorijama tvrtke.